Team3

Mathilde Setnes
biORAKEL

Hei! Mitt navn er Mathilde, jeg er 23 år med en bachelor i biologi (2020) og skriver nå master i Havbruk og Sjømat ved Universitetet i Bergen. Kort oppsummert så er jeg fra Bergen, selv om jeg ble født i Nederland og har vokst opp i USA og Østerrike. Jeg valgte «Havhovedstaden» som studiested på grunn av min stor interesse for marin- og havbruksbiologi og har ikke angret på det siden. Jeg var og ett semester i Australia, som var en fantastisk opplevelse! Fritiden tilbringer jeg og helst undervanns, om det er med en dykkerflaske i fjordene eller sammen med BSI svømmelaget på Studentsenteret. Jeg ser frem til å treffe dere på biORAKEL timene!

Thea Fossum Krog
biORAKEL

Hei! Jeg heter Thea, er 23 år og kommer fra Frosta. Jeg går nå mitt første år på master i molekylærbiologi, etter å ha fullført bachelorgraden her ved UiB våren 2022. Jeg liker det meste innenfor molekylærbiologi, men syns genetikk er ekstra spennende. Håper vi sees på biORAKEL!

Ragnhild Svensen Stokka
biORAKEL

Hei, mitt navn er Ragnhild Svensen Stokka og jeg er 24 år. Jeg går første året på master i Biodiversitet, Evolusjon og Økologi. Jeg tok også bacheloren min i Biologi ved UiB og var ferdig våren 2022. Høsten 2021 var jeg på utveksling i Glasgow og tok 5. semesteret mitt der. 6. semesteret mitt på bachelor hadde jeg blant annet faget Yrkespraksis i Biologi (BIO298) hvor jeg var i praksis hos Naturvernforbundet Hordaland. Jeg interesserer meg mest for botanikk, evolusjon og terrestrisk økologi.