Team2

Hannah Røkke
biORAKEL

Hei, jeg heter Hannah (25 år) og kommer fra Nittedal. Jeg fullførte bacheloren min i biologi ved UiB, og jobber nå med masteroppgaven min innen fiskeribiologi og forvaltning. Trivsel blant studenter er viktig for meg, og i løpet av studietiden har jeg vært mye involvert i studentlivet som blant annet fadderleder, mentor og biORAKEL. Jeg syns det meste innenfor biologi er veldig spennende, men  interreserer meg spessielt for bærekraftig forvaltning av marine ressurser. Jeg gleder meg til å svare på spørsmålene deres når dere kommer innom biORAKEL!"

Ingrid Johansen Petersen
biORAKEL

Hallo! Eg heiter Ingrid, er 23 år gammal og går første semester på master i molekylærbiologi. Eg fullførte bachelor i mol her på UIB førre semester, og har i løpet av den tida blant anna vore mentor for førsteårsstudentane samt kollokvieleiar/TA i MOL201. Eg kan hjelpe med det meste innan mol-fag, og gler mej til å sjå dykk på biOrakel!

Mathilde Oddekalv
biORAKEL

Hei, jeg heter Mathilde og er 23 år fra Bergen. Jeg går nå 3 året på en bachelor i Biologi ved Universitetet i Bergen. For tiden tar jeg valgfagene Marinøkologi, miljø og ressurser og Innføring i havbruk da jeg ønsker å fordype meg i havet. Håper vi sees!